fredag 10 juli 2009

Eksjö-Dag

Åkte in till Eksjö idag för att träffa älsklingen <3
och så klart var han på lan hos Alex så jag fick gå till Lyckeberg (suck), jag vet det är inte så jobbigt men jag är en tjockis så x']

Men iaf, dom hade en hund hos Alex, vet inte vems den var men den var jätte söt ^^ hade lust att kidnappa den men gjorde det inte :/
Den var liten som en katt, men det var inte en sån där chiuahahdjaksdk ja ni fattar >__<
Gaash vad svårt att stava det ordet O___o men men
Hunden var nog den sötaste jag sett och både jag och Tobbe satt typ och sa "ååååh vad söt", "så gullig", och massa sånt där ^^
Sen när jag skulle till bussen så hängde alla med, för dom skulle typ till konsum osv, men iaf när vi var på väg in så började det ös regna och Tobbe's skor är verkligen inte dom bästa så det kom in jätte mkt vatten, till slut tog han av sig skorna och gick i strumpor -.- Slår vad om att han kommer bli sjuk :/ men när vi var vid sjukhuset så hittade Tobbe en pöl och så klart så skulle han hoppa i den x']
han såg jätte rolig ut och jätte gullig när han hoppade där som ett litet barn <3 ^^

Det var allt från mig ikväll
Dewa mata (:

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall