torsdag 9 juli 2009

Men vad tjock du är ^^


Japp nu är jag hemma igen :D
det blev tydligen en natt till :/
Men jag klarade det, överlevde utan dator och med gammlingar x']
Men men, det var la okej där. Fick 2 idol-T-shirts av Tv4 Chefen och 3 tröjor av mamma. Seriöst hon behandlade mig som en 5 åring, innan vi åkte hemifrån undrade hon om jag hade gått på toan. Menar jag e 15 år jag sköter mina behov själv O__o Men kul att hon skämde ut mig lite med 3 tröjor ^^
Sen gjorde jag faktiskt inte så mkt, köpte en sudoku tidning så har löst massa sånt. Ja så intressant det har varit i Bestorp -.-''' elr inte ^^

Städer/byar har väldigt konstiga namn nu förtiden som t.ex Skruvkulla, Dansbo, Håkanstorp och Norra Vi x'] det är några ställen vi påkte förbi.
Så kom på jag ska bygga upp en stad och döpa den till Gunga, det funkar nog, om ett ställe kan heta Norra Vi så kand et la heta Gunga oxå O__o
Och i Gunga ska jag sitta på min gunga och gunga x']
Så normal man är ^^

Ni undrar säkert vrf min rubrik heter som den heter och det är för att den senaste tiden har jag sagt till min Råtta Candy att hon ska bli lite tjockare och nu är hon ett Svullo x']
Det flesta av er vet vrf hon är ett svullo men dom som inte har fattat, inte vet elr bara är almänt efterblivna så kommer jag om ca 2 veckor kommer det bli lite mer råttor (förhoppningsvis) alltså små bebisar ^^
Jag har aldrig haft bebis råttor, så detta är väldigt spännande för mig att se Candy's väg till fettma :D
men nu ska jag inte tråka ut er mer, nu ska jag antagligen göra något annat ^^
ha det bra
BTW, gammal bild på Candy ^^

Dewa mata ^^

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall