tisdag 7 juli 2009

Frisk luft kanske?

Nu har jag faktiskt inte skrivit på länge, jag ber om ursäkt för det. Men jag har mått ganska dåligt, jag har gjort det ett tag nu men det börjar bli bättre. Jag har ont i huvudet nästan dygnet runt, jag har ont i kroppen och jag har vänt på dygnet och ibland sover jag jätte mkt. Haha det e jobbigare än vad det låter -.-'
tro mig...
Men iaf så sa Mamma att dom skulle åka till Bestorp, vi skulle åka på Måndag och jag fick bestämma om jag skulle med elr inte. Men sen så åkte vi aldrig igår så vi åker idag. Och jag ska faktiskt hänga med.
Jag tror att jag behöver komma iväg men jag kommer nog bara sitta inne och glo i en väg hela tiden men aja x']
Det finns inte så mkt att göra i Bestorp, fullt av gammla personer, med massa rynkor O___o
Hoppas det bli fint väder bara ^^
aja ses imorn

Mata ashita ^^ (Japanska för ses imorn( och ja jag är en Japan nörd -.-''))

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall