fredag 3 juli 2009

Kärlek

Kärlek, det där som sägs vara rött och sött. Det där som sägs vara så perfekt hela tiden. Det är fel, det där är inte kärlek.
Jag trodde oxå att det var kärlek, men det var det inte. Kärlek är det där underbara, den där nervositeten man får, den där ensamheten man känner. Och lyckan som om man kännt varandra hela sitt liv men egentligen bara 1 år. Det är äkta kärlek.
Seriöst jag visste inte vad kärlek var innan, jag trodde att jag visste det men det var bara fejk.

Tänkte på det där mkt idag när jag var med min underbara Tobbe ^^
Det tog mig 2 år att fatta att jag gillade honom, dom 2 åren tyckte jag att han var jobbig och jag brydde mig inte så mkt om honom. Jag är ledsen för det.
Jag kommer ihåg att det var en måndag då jag först märkte hur söt han var, o jag började gilla honom mer och mer. Det var en underlig känsla, jag och mina kompisar sa att jag var "sjuk" för att det var konstigt för mig att gilla han. Och Virre trodde först att jag skojade när jag berättade för dom ^^ haha det var bara så kul att jag var tvungen att nämna det x']

Men den här veckan har jag kännt mig helt tom, ensam och som en döing -.-''
fram tills idag, då jag träffade min älskling igen, vi har inte kunnat träffats för att han har jobbat och jag har varit sjuk -.-' Men jag har iaf haft en underbar och rolig dag, med den där underbara och nervösa känslan.
Tobbe - Jag älskar dig sjukt mkt, du e det bästa som hänt mig. Och jag vet att du är den rätta, för när jag är med dig så får jag en spec känsla som jag bara får när jag är med dig. Älskling du är mitt allt och kommer alltid att vara det, är så glad att du har förlåtit mig för dom 2 åren. A(L)T alltid <3

Hahaha, oj nu är det lördag och jag som började skriva detta på en fredag O___o wiiierd ^^
men men
Sayonara folket (:

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall