onsdag 1 juli 2009

Lycka ^^


Fick brevet idag om att jag kom in på handel i Nässjö. Blev så himmla glad, för seriöst jag trodde inte att jag skulle komma in, trodde att jag hade för dåliga betyg.
För jag skolkade ganska mkt i 8'an och sket i mina betyg men sen när jag skulle börja 9'an så fattade jag att jag inte kunde skita i det utan att det handlade om min framtid, så jag började plugga mer. Hade ig i nästan alla ämnen x']
och vet ni vad? Jag klarade det :D
Trodde aldrig att jag skulle klara det, men jag gjorde det. Det känns lite overkligt att jag faktiskt klarade det.
Tydligen är jag inte så dålig som jag tror ^^
Nu hoppas jag jätte jätte mkt att Tobbe kommer in på Brinell oxå, jag känner på mig att han gör det, elr jag vet att han gör det <3
Egentligen skulle han gå i Eksjö men för att jag ska gå i Nässjö (pga bättre mat, lärare, snyggare skola) så sökte han till Nässjö med ^^
Nu blir det att åka in till Nässjö och handla kollegeblock nån dag,
Hmmm, jag behöver ju en nya väska oxå, men jag gillar min väska ^^ Pucca :D
Grattis till alla er som oxå kom in, lycka till ^^
Btw sry för bilden, det är bild på brevet som jag fick, syns tyvärr inte så väl vad det står

Dewa mata! :D (japanska för vi hörs)

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall