tisdag 30 juni 2009

Vart är världen på väg?

Mardröms tatueringen, bara en bluff? är Michael Jackson's död bara fejk? och vrf är the simpsons gula? O__O
Ja det är frågorna som vi ställer till oss.

Så klart mardröms tatueringen är antagligen bara en bluff, hon blev la bara lite missnöjd. Men vrf ska hon stämma tatueraren? det är som om jag skulle gå in på hemma kväll och köpa en film och sen stämmer jag dom på hemma kväll för att filmen inte var bra. Det är ju typ samma sak. Man kan ju inte stämma någon om man är missnöjd O__O
Iofs vet jag inte om det var så, men antagligen så är det ju så.

Är Michael Jackson's död bara fejk?
Det finns en video på aftonbladet, som ni nog redan har sett, där man ser Michael Jackson resa sig upp. Elr det är vad folk säger, antagligen är det bara skuggor elr så reser han sig upp. Fansen tror att han bara fejkade sin död, vrf skulle han göra det? menar han kan ju inte gömma sig någonstans, hur många är det som har en konstig näsa och är vit som ett lik? hmm, det är nog bara han. Jag tror inte att han's död är en fejk, jag tror att han är död. Och det man se i videon när han reser sig upp, det är nog bara för att han blev akut kissnödig. Döda måste la oxå gå på toan? O_o
Respektera dom döda och låt dom gå på toan ifred ;P

Men vrf är the simpsons gula?
det är en fråga som vi nog aldrig kommer få svar på ... x']

Sayonara folket (:

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall