söndag 28 juni 2009

Lets play with Michael Jackson! ;D

Michael Jackson e död..
haha jag bryr mig faktiskt inte så mkt om det, iofs dog han för 2 dagar sen. Tror jag att det var x']
Men folk hyllar honom och gråter för hans död fortfarande. Vrf gör dom det? Han var en helt vanligt människa ju! okej inte helt vanligt han var ganska udda. Men vrf hyllar man honom? för att han höll på med små pojkar? elr för att han höll på att tappa en unge ner från en balkong?
Ja folk är osmarta nu för tiden, dom hyllar en människa som har gjort mkt fel. Det sägs att man ska förlåta för ens synder, men ska man verkligen göra det när synderna är så många? Det tkr inte jag. Michael Jackson ska inte hyllas så mkt som han gör, även att han var "The king of pop" så tkr jag inte att han ska hyllas så mkt som han gör.

Det roliga och det läskiga med hela hans död är att han ska smältas och dom ska göra lego av honom så att barnen kan leka med honom. WTF! vart är världen på väg? hur många ungar vill egentligen leka med en död männsika? undra hur reklamen för Michael Jackson legot är O__o

- Hi kids, do you want a new lego?
- yeees!!
- Well lets play with Michael Jackson! ;D
- YAAAAAAY!

haha vilken jävla reklam, ja mina barn i framtiden kommer inte få leka med honom ^^
Ha det bra och lipa inte för Michael Jackson

Sayonara people (:

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall