lördag 27 juni 2009

Skaffat Blogg!

Ja, nu har jag oxå skaffat en blogg! ;P

Fast jag tkr ju fortfarande att blogga är för fjortisar, men för att alla andra gör det så måste man ju testa ^^ haha

Jag har tänkt ett tag på att börja blogga och nu för typ en halvtimme sen bestämmde jag mig för att göra en blogg. Tyvärr kunde jag inte heta PangPang så de fick bli PangPangis ^^

Men jag tror att ni överlever.

Min annledning för att börja blogga är för att jag behöver skriva av mig ibland. Jag brukar skriva massa skit på word och sen raderar jag det. Det är inte nåt spec att spara för det är mest massa dryga saker x']

Men ni som läser och kommer att läsa min blogg kommer ju märka det så förlåt om jag verkar dryg ibland! det är bara sån jag är, acceptera det elr .. ja ni får helt enkelt acceptera det ^^

Om ni undrar vad min blogg kommer handla om så är det mest mina tankar o allt runt omkring mig, fast vissa saker är ju privata och jag vill gärna ha mina privata saker för mig själv ^^ haha

Men nu ska jag nog se på film och sen sova


Sayonara (:

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall