lördag 27 mars 2010

Earth Hour

Och så var det Earth Hour igen, mellan 20.30 - 21.30.
Hmm, undra hur många det egentligen är som faktiskt släckte ljuset och så. Jag tror inte att det var så många, för tittade på för och efter bilder på aftonbladet från hela världen. Vissa bilder såg man ingen skillnad på ...
Men jag lägger ut en länk på Dagens länk, så ni vet ^^

Jag släckten så klart ljuset, och stängde av datorn ^^ Sen åkte jag, mamma och nisse till stan för det var folk som skulle uppträda och så.
Tyvärr tog jag inga bilder, ångrar det faktiskt. Men det var några eld dansare/slukar, elr vad man ska kalla dom, där. As coolt faktiskt, elr i början var det mesigt, men sen blev dte allt coolare.
Men ja det var min dag (Y)

Så, släckte ni ljuset? elr satt ni och tittade på körslaget?


Dagens länk

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall