fredag 11 juni 2010

Pangis sågar, skolavslutningar

Nu har jag äntligen fått sommarlov. Fast i år var det lite annorlunda, i grundskolan måste man gå till kyrkan och lyssna på prästen som pratar om gud. Men på gymnasiet så går man till aulan och lyssnar på folk som sjunger och snackar om hur bra skolan är.

Men mina plastsyskon går i grundskolan så jag gick på deras avslutningar. Det är verkligen tråkigt + de sa samma sak på båda's avslutning.
Prästen pratade om fotboll och tittade på alla små pojkar, medans lärarna pratade om miljön. Skolavslutningar ska ju vara roliga, man ska ju vara glad och så men de skolavslutningarna jag var på idag var mer deprimerande.

Och såklart så var det några som sjöng, tror jag ..
Ja det sjöng inte så bra och engelskan var grekiska så de ska nog inte satsa på en sångkarriär! Elr nåt annat som har med rösten och göra ..
Tyvärr så spelade jag inte in det men det lät ungefär som Thomas Di leva och Caroline af uggla som sjöng hard rock hallelujah med en gris.


0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall