fredag 7 maj 2010

Pangis sågar, Lady Gaga

Lady Gaga är en väldigt bra artist och har många fans. Men hur kommer det sig egentligen?

- Hon har jobbat som strippa
- Folk tror att hon är två könad
- Hon psykar folk med sina låtar
- Hon har nästan inga kläder på sig ibland
- Och hon byter Peruk varje dag för att hon ska ses som en nyhet

Lady gaga är ganska smart, hon inleder en karriär som strippa för att sedan chocka folk med sin dans på scenen + att hon byter utseende hela tiden. Dvs peruk -.-
Jag kanske borde skaffa en peruk och kalla mig för Agda. Tänker mig en snor grön peruk, skulle det passa mig tro?

Men faktiskt så tkr jag om henne, henne's låtar är meningslösa och hon stammar mmmmm-men annars är hon ju bbbb-bra (Y)


Dagens länk

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall