fredag 7 maj 2010

APU

Nu har jag gjort APU (praktik) i 4 veckor. Så det var sista dagen idag och det kändes lite ledsamt. För trivdes verkligen där.
Jag gjorde min praktik på Life, det är en hälsokost affär. Folk tror att man går dit bara för man är sjuk elr gammal men det är fel. Det finns jätte mkt där, som är bra för barn, tonåringar, ungdomar, vuxna, gamla etc.

Jag kan inte namnen på de här produkterna men det finns produkter där för;
- Hyn, finnar osv
- koncentration (tabletter som hjälper en att koncentrera)
- Stress 
- Träning
- Om man är söt sugen (tabletter som minskar suget)

Ja det finns massa saker. Och så klart så fick jag saker för att jag hade varit där.


- Magnesium pulver. 
Det är för mina leder, och jag har svårt att svälja tabletter. Magnesium är även bra för sömn

- Te, wild berry.
Jätte gott!!!

- Handkräm och Lotion

Ps. Dagens länk och sågningen kommer upp senare

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall