tisdag 27 april 2010

Man är så ful när man är trött

Har ni/du nån gång tänkt på hur ful man är när man är jätte trött?
Satt och tänkte på det på bussen i morse. Det satt en, ja ganska söt kille på bussen som verkligen var jätte trött. Han kunde knappt hålla ögonen öppna för att han var så trött.
Och när man är så trött så är det lätt att man ser ut som en mupp och det gjorde han.
Jag har sett honom innan så vet att han är ganska söt i vanliga fall, men han såg verkligen gulligt ful ut bara för att han var så trött. Förlåt, jag är inte ytlig men det är den bästa förklaringen jag har ^^

Synd att jag inte tog kort, för nu har jag ju ingen bra bild. Men det skulle nog vara lite konstigt om jag tog kort på random folk?


Dagens länk

1 kommentarer:

Anonym sa...

yeah!

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall