fredag 26 februari 2010

Tips, finnar


Jag ska faktiskt börja pröva en ny sak, som jag hittade på apoteket när jag var där. Anledningen till att jag var där var för att mamma skulle köpa några värktabletter för att hon har skadat svanskotan/rumpan x'] Hon kan typ inte gå. Stackarn :/ Men iaf, det är ett finnmedel som jag ska börja testa från neutrogena. Jag har testat den där som går på reklam om pormaskar men hittade en för finare hy och som tog bort finnar. Märks om det funkar, har otur med sånt.

Men nu kommer jag med lite tips om Finnar! Vissa tips är saker som jag hört. Men man kan alltid testa.

  • Ät inte fet mat, inte heller bröd och pasta.
  • Håll formen bra! träna, ut och gå med hunden, spela wii i en timme elr nåt.
  • Rök inte. Det ger tydligen också finnar har jag hört. Men vet inte om det är sant.
  • Tvätta ansiktet 2 gånger per dag med tvål/finn medel och kallt vatten.
  • Ät C-vitamin och Zink. C-vitamin finns i t.ex. apelsiner och zink finns i t.ex nötter.
  • Clearasil funkar inte så bra som dom säger på reklamen. (inte på mig iaf)
  • Neutrogena är ett väldigt bra märke, bra om du inte vill lägga ut 1000 kr.

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall