lördag 27 februari 2010

PangPang's tankar om melodifestivalen

Något som jag aldrig ser på är Melodifestivalen. Men vet ni vad? Nu har jag trotsat det och sitter faktiskt och titta på de. Iofs väntar jag på south park som börjar 21.05 men vem vet jag kanske ser klart på detta ist.
Jag sitter och skrattar och hånar dom stackarna men nu ska jag dela med mig om mina tankar om melodifestiveln.

Sibel: Henne's kläder vad nog ett av det fulaste som jag sett. Klänningen (elr om det ens var en klänning?) slutade vid rumpan, så det såg ut som om hon bara hade ett par långa ben. Lite Lady Gaga stil tkr jag.

Py bäckman: Aldrig hört talas om. Hon såg ut som en svensk kvinnlig Ozzy osbourne, och det är inte bra. Henne's musik kan man inte precis kalla för år 2010. Om hon skulle vunnit hade jag bytt land!

Neo: Samma här, har aldrig hört talas om. Han's kläder gillade jag, typiskt 1700-talet elr nåt, men tjejerna som dansade såg ut som flygvärdinnor. Det hänger inte ihop. Men annars lät han och såg ut som Mika. Och faktiskt så tror jag att Mika kunde ha en chans i det här. Undra om Neo har de?

Lovestoned: "En blandning mellan Abba och Bob dylan", säger du ja. Men jag säger Paris, 70-talet och Abba!

Anna Bergendahl: Hon var ju med i idol, och jag gillade henne. Inte en av mina favoriter men hon är bra. Och låten var också bra men var det bara jag som tyckte att rösten lät konstig? Henne's kläder var ju fina, elr ja bara klänningen.

Pernilla Wahlgren: Jag satt och tänkte på melodifestivalen när man var liten. Schlager, Nanne Grönwall, Carola och Charlotte Perelli och sån musik.

Noll Disciplin: Seriöst, jag satt och skrattade när de sa låt titlen, Idiot. Haha. Men dom gillade jag. Fast jag väntade mig en engelsk låt när de sa att de var punk/skate. Men jag säger 2 ord Blink 182 och Greenday.

Peter Jöback: Är inte han för gammal för det där? Känns som om han är typ 50 år, men han är väl typ 40 nu? Aja jag vet inte. Men är inget stort fan av honom.

Dagens länk

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall