måndag 4 januari 2010

Tips om du har en touch mobil



Om touch mobiler

Detta kanske är ett dåligt tips, men jag tkr det är bra ^^
och jag kom faktiskt på detta själv (: haha

Men om man har touch mobil så blir det oftast lite kladdigt och så på skärmen och ibland är det svårt att få bort det. (tkr jag då)
Och jag kom på världens smartaste sak för att få bort det här om dagen, jag använder sån där sak som man gör rent glasögonen med x'] Jag vet inte vad det heter men det är något tyg som man gör rent galsögonen med .. ja ni fattar nog ..
Det är bara att andas lite på skärmen, torka av och tadaaa rent igen ^^

Slår vad om att alla redan visste det där -.- men jag tyckte jag var lite smart att komma på de >__<

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall