torsdag 7 januari 2010

Röda dagar i mobilen!

Jag har otur, elr så hatar min väckarklocka mig .. jag tror på det sista.
Hade tänkt att åka till Nässjö idag för att köpa piercing till näsan, är så trött på läkar saken men vet inte om jag ska köpa ring elr inte. Kanske både och?
Men iaf, jag ställde min väckarklocka på halv 9 men den ringde inte O__O elr jag vaknade inte iaf >__<

Och igår hade jag också tänkt att åka till Nässjö men då var det röd dag ?! asså på en onsdag O__o
vrf var de det? x']

Det borde ju stå i kalendern i mobilen :O  undra vrf det inte gör de .. Det skulle vara väldigt bra.
Hela den dagen kan ju vara röd och så står det vrf ^^ Finns det någon sån mobil egentligen? om det finns de, hör av er! för en sån ska jag ha x']

Borde göra en facebook grupp som heter Röda dagar i mobilen. Ja jag får fundera lite på de ^^

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall