söndag 24 januari 2010

Mitt nya intresse!

Ibland känns det som om jag har jätte mkt fritid, så jag tänkte att jag skulle skaffa ett intresse. Har faktiskt gått och tänkt på det ett tag ^^ Alltså att skaffa ett intresse.

Och här om dagen satt jag och skissade lite, gjorde det väldigt mkt när jag var liten. Vet inte vrf jag slutade.
Jag var faktiskt ganska bra, inte för att skryta ^^ Men satt ju och målade av folk i tidningen och blommor. Och sen har vi massa kostnärer i vår släkt, elr folk som är riktigt bra på att rita. Så jag har ju sånt i blodet ^^ Men nu har jag bestämmt mig för att börja igen. Har köpt block, så ska köpa bättre pennor någon dag (:


Bilden jag har börjat med ^^
Den är alltså inte klar än, ska ju
göra hår och sådant O__o

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall