torsdag 21 januari 2010

Haiti



Här sitter vi och klagar på skolmaten, vädret, läxorna, att sminket är slut och massa andra saker, medans folke i Haiti lider. Tänk er själva, vi har dyra mobiler, bärbara datorer, massa dyrt smink, vänner och familj medans dom i Haiti har inte något. Kanske inte ens en familj längre O__o
Nej nu borde vi sluta klaga och tänka på stackarna i Haiti!

Idag var det ju "jobba 1 timme för Haiti" och det var ju bra, men jag tkr att vi borde kunna samla in mer pengar till dom. Menar det blir ju bara värre och värre, borde man inte samla in pengar så att man kunde försöka stoppa det där? elr uppfinna nåt som stoppar det x']
Skit samma, jag tkr faktiskt att alla pengar från sms'en till 118 800 och liknande ska gåt ill Haiti. Det är en ganska bra idé va? jag vet inte, men har tänkt på det halva dagen. Det är ganska många som sms'ar dit, iaf jag ^^ när jag har skit tråkigt O__O

Men nu ska jag snart sova, Godnatt folks ^^

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall