onsdag 18 november 2009

Ond (9 åring) ?? >_<

Min natt har varit helt förjävlig x'] har knappt kunnat sova, har typ vaknat en gång i timmen elr nåt :S och så har jag haft så ont i magen så trodde jag skulle spy, men det har jag inte gjort :D än iaf... och massa sånt där, så min natt har inte varit så rolig


Såg den där filmen Orphan och den var väldigt bra ^^ Men på ett ställe var det lite sorgligt så kan erkänna att man blev lite tårögd. Men filmen handlar om ett par som ska adoptera ett barn, en flicka som heter Esther och är 9 år. Och hon är verkligen ond >__<>
Men tänkte på en sak, jag kommer troligtvis inte växa så mkt till så då kan jag ju göra som hon gjorde i filmen (6) okej kanske inte döda massa folk, men leka ond och massa ^^
haha ja ni fattar om ni ser den (:


Ser ni? hon har till och med horn :O AAH! She is the devil

You'll never guess her secret

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall