lördag 14 november 2009

Dissar!

Min syrra skrev en väldigt bra sak på henne's blogg idag, det var något som hon dissade och som jag fullt ut håller med om.

"Såfort man blir blondin så får man en stämpel av precis alla. Att man är fjortis, bimbo, kissie - wannabe, osmart osv. Det riktigt drygt, vem är egentligen osmart? Den som är blondin eller de som tror att blondiner är iq befriade? Varför blir inte svarthåriga stämplade som något?"

http://diamantsplitter.blogspot.com/ (läs henne's blogg)

Håll med om att det är väldigt osmart och drygt att stämpla folk över hur dom ser ut och i detta fall blondiner. Jag gillar blondin skämt och jag tror jag kör det ganska ofta ^^ men jag menar inget illa, jag tror att de jag kör de mot förstår om inte, sry >__<

Men det är lite mobbat när en brunett skriver/säger till en blondin
- Asså gud, vadå kissie-wannabe? det är bara så patetiskt.

Och själv står hon framför kameran och putar med läpparna och har 3000 kg brunkräm i fejjan som om det vore en blind som sminkat sig.
Är inte det lite patetiskt?
vadå wannabe chokladpudding? O__o
Ironi på hög nivå säger jag bara.
Detta dissar vi!

Men aja nu ska jag se på film, den dära filmen "I taket lyser stjärnorna" har jagat mig hela veckan, så känner att jag måste se den -.- x']
haha sov gott folks (:

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall