söndag 1 november 2009

Höstlovet

Sista dagen på lovet och det känns inte som om det varit ett lov, det känns som om det varit en vanlig helg. Men det kan beror på att jag haft fullt upp hela veckan. I Måndags var jag med Thess, Katta och Emma, i Tisdags tappade jag min piercing (ägd?) och åkte till Tobbe, i Torsdags kom jag hem från Tobbe och i Fredags var jag och fikade med Emelie, Mara, Sandra och Virre.
+ att jag har lite prov snart så har ju pluggat när jag kunnat. Så nu kommer jag ju få plugga ihjäl mig i 3 veckor elr nåt sånt x']
Aja det blir nog bra .... hoppas jag O_o

Jag längtar faktiskt tills imorn men det är för att jag ska göra ett nytt hål i näsan för att min piercing åkte ut och det växte igen lite ^^ Jag känner mig lite tom utan den .. :/
It's no bling bling i my nose ;__;
Hmm dags att sova snart kanske?
Bye folks (:

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall