fredag 30 oktober 2009

Smart elr inte?

Aah jag gav mitt lösen till facebook till Tobbe, och har det lösenordet till allt typ. Men inte msn .. tror jag inte O_o Känner på mig att det var dumt gjort av mig -.- fan att han är så söt.

Men iaf x'] inte det jag ville säga men var bara tvungen ;P
Stör mig lite, låg i sängen med godis och cola och skulle se på idol. Efter att har tittat i ca 5 minuter så är det reklam. Jag har inte märkt det innan förens nu. Och bara för att det är så jobbigt med reklam så ska jag göra ett jätte bra tv-program och efter att det pågått i 2 minuter så ska jag ha reklam på 10 minuter, muhahahaha (6)
Det är ganska jobbigt att dom har reklam efter 5 minuter, och reklamen är på typ 5 minuter. Då kan man lika gärna sätta sig vid tv'n 10 över 8. Fast tänk om det är något jätte bra i början? det är ju inte alltid det, tyvärr.
Men ska nog satsa på den idén ^^

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall