måndag 14 september 2009

Sjuk

Jag är som sagt fortfarande sjuk och imorn är det skola, synd bara att jag låg i sängen hela dagen. Men vad ska man göra när man är sjuk?
Har ont i huvudet och ja hela ansiktet, det känns som om jag har huvudvärk i hela ansiktet. Kan man ha det? låter ganska weird men det känns som så iaf.
Men som tur är har vi lite starkare alvedon men tyvärr hjälper dom bara i 2-3 timmar och ibland funkar dom inte alls, så man får vänta 6 timmar innan man får ta en ny x'] Och jag kommer vara mer elr mindre död imorn om det inte funkar på morgonen imorn. Och vi har matte imorn och jag får alltid ont i huvet på dom lektionerna så, ge mig friskhet! x']
Fast är inte säker på att jag ska gå, måste nästan orkar inte sitta hemma och sen så saknar jag älsklingen väldigt mkt så vi får se, men tror att jag går ;P

haha fick precis ett sms av Josse, elr jag skrev till henne att jag fortfarande vad sjuk och då svarade hon "Men uch smitta gärna ner mej kvinna xD"
Så om hon är på bussen imorn ska jag smitta ner henne (6)
Men god natt friska och sjuka människor ;P

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall