söndag 13 september 2009

Scream queens + saw

Igår när jag satt och bläddrade lite mellan kanalerna på tv så hittade jag ett program på MTV som heter "Scream queens", och nej det handlar inte om vem som kan skrika högst.
Men det handlar om några tjejer som tävlar om en roll i en skräck film, alltså ska dom spela rädda och ja vissa är väldigt dåliga på de. Några blev psykopater när de skulle vara rädda och så skulle de låtsas bli förgiftade av en frukt som de åt men det var inte så lyckat. Det såg ut som att dom hade sex med frukten O__o
Och så var det en tjej där som hette Jessica och som jag störde mig på jätte mkt hon spelade inte utan hon var en psykopat! hon verkade vara det iaf, så hoppas inte att hon vinner för de spelar om en roll i den nya filmen SAW 6 :D

Och sen i natt så var det saw 2 på TV, så klart tittade jag på det och Tobbe ringde mig och det var la mysigt, förutom att man hörde han's kompisar i bakgrunden hela tiden (han var på lan). Och så fårgade de hela tiden vad som skulle hända och vilka som skulle dö och så x'] Men innan jag glömmer så måste jag säga, såg den första trailen på saw 6 idag, den verkar inte så jätte bra. Den kan nog inte mäta sig med 4'an för den var bäst <3 Och nu en liten replik från Saw 4 (:

"You thinks it's over just because I'm dead, it's not over...
The games has just begun"

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall