onsdag 22 juli 2009

Today is the day!


Var på bio idag och sen var jag med lite folk när jag väntade på mamma. Och när jag kom hem gick jag och gjorde kvällsmat, sen gick jag upp på mitt rum som vanligt och skulle sätta mig ner och äta. Ja jätte intressant tänker ni men nu kommer jag till det roliga. När jag satt och skulle äta tänkte jag att jag skulle titta till hur det var med Candy, och då var det 3 små bebisar i buren.

Ja Candy är inget svulle längre. Hon var ganska liten när hon var gravid så jag trodde att hon skulle få 1 elr 2 men hon fick 3 och dom e jätte små och söta! ^^
Hon är en jätte duktig mamma, hon tvättar dom och håller dom varma. Och dom piper så gulligt! haha ^^
Jag vill så gärna peta på dom men jag får inte, om jag gör det så finns det chans att hon äter upp dom för att hon vill skydda dom, så får vänta ett tag med att peta ^^
Seriöst jag vill inte sälja dom! men Candy och Samuel ska träffas igen snart när ungarna är större och göra lite tralalalalalalalala. Så de kommer ju bli fler bebisar i framtiden.
Nu blir det spännande och se vilka färger dom får ^^
Det var allt från mig och Mamma Candy x']

Dewa mata :D

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall