måndag 27 juli 2009

Regn förstör allt

Jag hade planer för idag, tänkte åka in till nässjö och köpa böcker men nej så blev det ju inte. Tack vare all regn, det känns inte som ett sommarlov längre, det känns som ett höstlov. Ett långt höstlov. O__o

Jag fryser jätte mkt så jag har virat in mig i mitt täcke och vänt tv'n mot datan ^^ det är mysigt, det med täcket. Fast det skulle vara mysigare att ligga under täcket med älskling och mysa. Ja nu kan ni ju tänka er vad jag har i huvet dygnet runt. Det är lite jobbigt, för saknar min Tobbis hela tiden. Men men.
Jag hatar när det regnar och när det är kallt, för det första så fryser jag och blir depp och för det andra man har inte så mkt att göra.
Och nu kan jag ju passa på att säga att Candy tar god hand om bebisarna och dom har fått all sin pigment, öronen har poppat ut lite och nu väntar jag på att de ska få hår x'] Dom är jätte söta och de kommer bli svarta och vita som sin pappa Samuel.
Nu har jag faktiskt inte så mkt att skriva, för har inget annat i huvudet nu förutom Tobbe. Och ni vill inte höra mitt prat om Tobbe. Tro mig. Det är typ mest att jag älskar min underbara Tobbe och att han är sötast (:

Mata ashita (ses imorn på japanska)

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall