lördag 13 mars 2010

Meldifestivalen Final!

Ja nu är det final i Melodifestivalen, och såklart så tittar jag för att se vem det är som kommer att skämma ut Sverige i Maj.
Idag var det faktiskt bra tkr jag, gillade när de här gammla låtarna kom upp. Roger Pontare, kicki, bettan och lottan ja och dom där. Dom brukade man stå och dansa till och sjunga. Jag var faktiskt ett stort fan av Roger Pontare ^^
Ni måste erkänna att han är ganska skön.

Darin: Äntligen har han tagit tandställningen! men tyvärr ser han fortfarande ut som en fjortis.

Pernilla Wahlgren: Alla håller för öronen och blundar! Pernilla sjunger i melodifestivalen O.o
- Josse

Andreas Jonsson: = Gröngöling

Timotej: 4 förvirrade fjortisar som tkr att de är så coola att de döper sig efter gräs.

Peter Jöback: Nu sitter farmor hemma och dreglar.

Ola: Vänta lite nu, har de bara tagit med alla fjortisar från Idol?

Jessica Andersson: Vem?

Salem Al Fakir: Håll dig till bolibompa! För tyvärr, du sjunger som en 12 åring.

Eric saadeEn person som bara är i final för att alla fjortisar röstade honom vidare.  Nej jag är faktiskt lite avis på honom, han fick duscha på en scen i Tv. Vem vill inte de?

Anna Bergendahl: Vinnaren av Melodifestivalen 2010. Och magiker, nu får hon avslöja sitt trick med att trolla bort gitarren!

Och tyvärr så har mitt internet inte funkat på ca 2 timmar elr något, så lite sent inlägg än vad jag hade räknat med.


Dagens länk

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall