onsdag 3 mars 2010

2012 the end of the world ?!

Jag har tänkt lite på det här om att världen "ska" gå under 2012. Om den gör det så har jag gått i skolan i onödan, jag hade kunnat resa runt i världen elr gjort massa knäppa roliga saker. Men vilket meningslöst liv jag har haft om världen nu går under 2012. Det är faktiskt lite ironiskt.

Men jag tror inte att världen går under 2012 utan 2010, alltså i år.
För enligt mig har det varit ganska mkt katastrofer den senaste tiden. Och här kommer en liten lista på saker som hänt 2010

  • Jordbävning i Haiti
  • Jordbävning i Chile
  • Min syrra sa något om en jorbävning i lördags natt elr nåt som gjorde nåt skumt med dygnet.
  • Tsunami i Hawaii, och i Japan läste jag nyss.
  • Stormen Xynthia är på väg mot Sverige
Det är kanske inte så mkt katastrofer men på 3 månader så tkr jag att den är ganska mkt + vi har ju all den här snön också.
Och jag har lagt ut en dagens länk som jag tkr att ni ska gå in på, ja en låt om haiti typ.

Dagens länk

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall