torsdag 17 juni 2010

Victoria, Daniel och Bezie?

På lördag gifter sig Victoria och Daniel, och på lördag så blir det också en sågning på just deras bröllop. Visst är det en perfekt present?
De är nygifta, kommer hem, går in på min blogg och sen var deras dag förstörd. Haha nej så elak är jag inte, elr?

Påtal om bröllop, har ni läst Bezie?
Det är/var en bloggare som trodde sig kunde bli lika stor som Kissie. Iofs tkr jag att han var som Kissie, fast lite mer humoristisk. Iaf, när jag gick in på han's blogg så såg det ut så här;



Blev ni förvånade? det blev inte jag, bezie är en kille som ville ha uppmärksamhet så han skapade en blogg. Men en liten del av bloggen var fejk, han insåg sedan hur dåligt det skulle gå för honom så han skrev det här inlägget.

Hmm, alla bloggar är ju typ fejks, Kissie, Blondinbella, Paow, Dessie, Bezie, OlofPalme.blogg.se och många fler. Men tydligen så verkar vi gilla det.
Och nu kommer den stora frågan, är Pangis fejk?! 
kanske, kanske inte ;)




Dagens länk

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall