söndag 13 juni 2010

Tips, amerikanska komedi filmer


Jag sitter fortfarande och hoppas på att det ska bli fint väder, men det blir ju inte det!
Har ni tänkt på att man är mer depp när det regnar ute? det har jag märkt. När det är mulet och regnigt. Då kan jag sitta och vara lite depp.

Och det bästa man kan göra då är att se på film så man blir glad igen!
Jag brukar titta på amerikanska komedier, och ibland parodi filmer. Så det är dagens tips.

Sorority boys - Killar som är utklädda till tjejer är ju så hett!

The new guy - Typiskt amerikansk. Tönt som försöker passa in och får den populära tjejen ätande ur sin hand. Hmm kanske borde testa det? Fast första måste jag bli tönt... och kanske kille ?!


Not another teen movie - Äntligen en parodi film på komedier med musik som faktiskt är bra! HALLELUJAH. Om ni är mer nyfiken på den här filmen så titta dagens länk ;)

Dude where's my car? - Ashton Kutcher. Behöver man säga mer? Bara det är en snygg kille med i en film så är den verkligen bäst. Humorn är ganska bra i den här också.

It's a boy girl thing - såg den första gången här om dagen och den var faktiskt bra. Men tyvärr vet man ju redan vad som ska hända. Om man älskar amerikanska filmer så älskar man nog den här också.

American pie - Klassiker. Men det är bara de 3 första som var riktigt bra, sen började de falla.


Dagens länk

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall