söndag 6 juni 2010

Söndag, igen?!

Jag har börjat blogga mer om mitt liv nu, tydligen så gillar folk det. Men bara så ni vet jag kommer aldrig sluta driva med allt och alla. Sågning varje fredag och massor av tips hela sommaren! Håll utkik.

Var på Liseberg igår, igen. När jag skulle köpa ett åkband så hade jag redan ett på mig, så killen som satt där i kassan klippte av det. R.I.P

Killen - Vilken färg hade vi på åkbanden igår?!
Jag - Det borde väl du veta? du jobbar ju här

Och min mobil cp'ade sig igår så i sommar blir min nya hobby att få tillbaks min gamla mobil från mitt ex.
Har sagt att jag inte ska hänga ut någon av mina kompisar i bloggen, men har ju aldrig sagt något om mitt ex så, här har ni honom!



And yes, Pangis is singel ;) så passa på nu
Pangpangis@hotmail.com

Dagens länk

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall