lördag 26 juni 2010

Saker på G

Det känns som att det var ett tag sedan jag skrev något riktigt personligt. Så tänkte göra det.
Och jag vet att många tkr om när jag skriver personliga saker, jag vet faktiskt inte vrf men till dom som tkr det vill jag bara säga;
Grattis ni har inget liv! :D fortsätt läsa pangpangis blogg!

Apropå att inte ha något liv, just nu håller jag på och småfixar lite saker. Som sedan kommer bli lite större. För mig är det här en ganska stor sak för innan jag började blogga så hatade jag det. Jag hatade att blogga, läsa bloggar och hålla på med bloggar.
Men då hade jag heller aldrig gjort det och nu har jag det och jag gillar det.
Så det är lite saker på G just nu. En del kommer hata det, andra kommer att älska det och sen finns det ju folk som inte bryr sig.

Jag kan inte säga när det här blir av, men det kommer bli snart. Så var beredd på er livs chock! 
Okej kanske inte någon chock men kanske ett litet pet ?

I have an evil plan (6)

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall