måndag 28 juni 2010

Ny vecka, ny blogg

Japp nu har jag bytt blogg, elr ja jag har gått över till blogg.se.
Den nya adressen är, pangpangis.blogg.se
Jag kommer fortfarande skriva störda inlägg, såga och håna artiklar från aftonbladet.se. Det där fick mig att låta elak, men det är ungefär det jag gör. ;)

Ni undrar säkert vrf jag har bytt blogg och det finns faktiskt några anledningar till det;
  1. Något personligt har hänt
  2. Jag har fått ännu mer läsare än jag haft innan
  3. Blogg.se mutade mig med kakor ...
Och där har ni anledningarna. Sorgligt nog med den sista..
Men iaf, jag kommer inte skriva på den här bloggen mer men jag låter den stå kvar ett tag. Mina planer är alltså att ta bort den här. Glöm inte att titta den sista Dagens länk på den här bloggen


0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall