onsdag 2 juni 2010

Lisebergs resan

Var ju på Liseberg igår och det gick faktiskt ganska bra, både med min åksjuka och mage ;) Så om ni är åksjuk testa Postafen. Posta fen, haha Pangis humor!
En sak som jag verkligen måste berätta är när vi åkte lisebergs banan, vi var 3 st så en var tvungen att sitta ensam och så sa jag att jag kunde sitta ensam. Sen när vi började åka såg jag att det låg en mobil i vagnen. Såklart fick jag panik, men vi tänkte försöka ringa någon från kontakt listan på mobilen men det gick inte för mobilen var NORSK!
Så vi lämnade in den till nån som jobbade där, jag hatar verkligen att hitta borttappade saker.

Men jag har ju lovat er lite mer bilder, så här kommer några bilder från Liseberg!
Jag har sagt att jag inte tänker lägga ut bilder på mina kompisar, så det är inte många bilder idag. Tog mest bilder på dom.

Älskar pandor!

Önskade mig faktiskt något, slängde i 5 kr så hoppas att min önskan går i uppfyllelse!

Den här bjuder jag på!

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall