tisdag 4 maj 2010

Vulkanen på Island

Island har tydligen inte fått nog, nu har vulkanen Eyjafjallajökull fått ett nytt utbrott. Elr spyr iaf ut massa aska igen. Ja, Island är verkligen lättroad. 
Och jag tror att dom försöker förgifta oss med deras rök elr nåt. Här är ett bevis för att Island är onda!


Island: "vi sprider ut aska över hela Europa och kanske till och med Världen, sen är vi härskare. MOHAHAHA (6)"


Japp jag hörde dom säga det där! ;) Och det finns även ett till bevis på att Island är onda.
Om man man tar bort bokstäverna S, N, och A, sätter dit E och V och byter plats på bokstäverna så blir det evil.








Har ni nån gång tänkt på namnet på vulkanen? Eyjafjallajökull betyder egentligen "Ey jag fjällar när jag jökar", nej där ljög jag. Jag vet faktiskt inte vad det betyder men ni måste hålla med om att det låter som nåt sånt.


Källa


Dagens länk

1 kommentarer:

linnea sa...

hahah! kul blogg!

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall