lördag 29 maj 2010

Läxa på helger borde inte finnas!

Läxor på helger borde inte finnas, det borde avskaffas elr nåt!
Jag fick IG på nationella i matte A så ska göra ett prov dagen innan skolavslutningen. Och har fått ett häfte med massa uppgifter och jag fattar inte ens hälften. Hmm jag borde inte bli matematiker ...

Så det är de Pangis gör en lördag, sitter och pluggar matte. Jag kan verkligen behöva en privatlärare ;)
Men ikväll tar jag paus från pluggandet och sågar eurovision. Så direkt efter det går ni in på bloggen!


Många uppgifter

Dagens länk

5 kommentarer:

Edward Newgate sa...

Haha, vad är det svåraste tycker du då?

PangPang sa...

Allt som har med siffror och göra :O
Men mest de här 0,78/-0,98 typ

Anonym sa...

Om du inte kan det här så borde du ha så mycket hjälp som möjligt -.-

HITLER sa...

ja du bör nog avstå matten

korkad i hjärnan sa...

yes en som är som jag yes

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall