tisdag 18 maj 2010

Komiker

Komiker har nog världens roligaste jobb. Tänk er själva vilket slappt jobb. Det enda man behöver göra är att säga några skämt and that's it!

Iofs skulle jag kunna bli komiker, inte för att jag är rolig då. Men varje gång jag säger ett skämt så skrattar ingen, och sen när jag säger nåt annat och är helt seriös så skrattar alla.
Jag failar på allt. Men jag skulle inte behöva säga ett enda ord, det skulle räcka om jag stod på scenen och alla skulle as garva endå. 

Humor är mitt liv kan man säga, min favorit kanal är Comedy central. Med all dess stand up. Iaf här kommer några av mina svenska favorit komiker. Faktiskt så finns det en del bra svenska komiker.

Johan Glans - Anledningen till att vi gillar Johan Glans är bara för att vi inte fattar ett enda skit av vad han säger. Han gör skånska till ett eget språk som ingen tolk förstår sig på.

Magnus Betner - Vad är det roliga med honom egentligen? Han är snygg, men är han rolig? Hmm, ja såklart han är rolig.

Soran Ismail - Soran är bara känd för att han är turk. Vi svenskar tkr så synd om honom att vi låtsas skratta tills han's skämt. Och av någon anledning kom jag på att jag ska titta min mail! So ran Is Mail.



2 kommentarer:

Edward Newgate sa...

Betnér gillar jag skarpt! Och Glans, de är liksom varandras motpoler båda är roliga på helt olika sätt.

Och Soran Ismail är Kurd och inte Turk :P Haha Förlåt jag är petig men kurder hatar att bli kallade turkar :o

PangPang sa...

Haha, både Glans och Betner är ju väldigt bra.

Ja jag vet att Soran är kurd, men det är det som är meningen ;)

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall