onsdag 7 april 2010

Tips, Sömnskolan


Om du precis som jag, har svårt att sova så borde du gå till din skolsköterska. Elr ja, om du fortfarande går i skola. Annars kan du gå in på en sida, vet inte vad den heter just nu. Men jag lägger upp en den under Dagens Länk.

Men jag gick till min skolsköterska och fick där ett litet häfte, elr vad man kallar det, som heter Sömnskolan.
Och där står det lite saker om sömn, och vad man ska göra/inte göra. Det finns 5 steg och man går igenom steg för steg och det är bra för det står hur man ska göra osv.
Men det har inte gått så bra för mig än >__< har vaknat flera gånger under nätterna nu, så tänkte ut och gå idag. Elr försöka iaf.
Men det är mitt tips till er.



Sömnskola! elr där kallas det för Sömnbok




0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall