tisdag 23 februari 2010

Sveriger = vinterland

Jag kan inte tänka längre, för har snö i huvet O__o
Det är överdrivet mkt snö ute och jag hatar snö! jag måste skaffa en jätte stor hårfön så jag kan blåsa bort snön. Till typ Afrika, tkr att dom ska ha lite snö.

Men men, snö är det stora ämnet just nu. Alla snackar om de så det är inte bara jag som har snö i huvet. Och igår på bussen hörde jag att det inte hade varit så här mkt snö på typ 15 år?! Men dom hade nog inte snö i Februari, elr slutet rättare sagt. Och imorse hörde jag av två fjortisar vid bussen att det skulle vara snö till Juni. Det borde vara omöjligt ..
Men om det blir så, shit vad kul liksom. Man kommer där i klänning på skolavslutningen och det snöar jätte mkt.

Tror det elr ej, men detta är ett träd. Det är snö upp till grenarna O__o





0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall