söndag 20 december 2009

Omg

Jag skriver ju knappt här längre. Borde börja göra det igen ^^ fast kanske inte sådär jobbigt med 82 inlägg på en dag :S
Men vad har jag gjort istället för att blogga? Jo jag har sovit.
Har inte sovit så bra, och haft lite oroliga drömma i några veckor, elr ja till och med månader >__<

Allting kommer bli bra igen <3

Men idag, elr blir det igår ... ? iaf Lördagen den 19 December (för att ni som är tröga ska fatta att det var denna lördagen(igår?)) >__<
var jag på dop, födelsdagsfest och bröllop. Allt i ett! ^^
Det var min kusin Melker som skulle döpas, och så skulle vi fira Melkers mamma Nathalie för att hon hade fyllt år. Men sen när vi satt där i kyrkan och väntade på att det hela skulle köra igång, började det spelas bröllops musik. Och vissa visste redan att Benny (min morbror) och Nathalie skulle gifta sig.
och jaa, det var gulligt ^^ lite kul också.
Så nu i år har jag varit på 2 st bröllop. Och jag vill också gifta mig! men jag får vänta ett tag på det.
Bilder från bröllopet och så kommer nog upp imorn,
men nu ska jag snart sova för ska upp tidigt Imorn/i dag och se Avatar ^^

Sov gott folks ;D

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall