tisdag 1 december 2009

Cp dröm

Hade en sån konstig dröm inatt, elr så konstig var den inte. I drömmen var jag besatt av att cykla, (jag gillar inte att cykla så mkt för att min kondition är sämst), och i min dröm så var jag ute och cyklade en fin vår/sommar dag med en person som jag inte har nån kontakt med, elr ja nåt sånt.
Men vi cyklade och så sa den här personen att jag kan lita på denna personen och att han/hon saken alltid skulle finnas för mig och att jag alltid kan prata med den personen.

Och så slog jag upp i en "dröm-bok" om vad detta betydde. Först slog jag upp ordet cykel, och det betyder typ att jag tar mig fram på egenhand elr nåt sånt.
Sen skulle jag slå upp vad det betydde med denna personen och det stod att det är nåt misstag jag gjort.
Och för något/några år sen gjorde jag ett stort misstag som har med denna personen att göra, tänker inte säga exakt vad som hände men jag lyssnade inte på min vän, utan litade på denna personen som jag inte kände så mkt.

Ett tips, lita ALLTID på din vän.

Hade inte nåt annat att skriva så kände att jag lika gärna kunde skriva om min cp dröm x'] haha
sov gott folks ^^

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall