söndag 22 november 2009

Neew moon

Ännu en film som jag aldrig kommer kunna se >__< filmen var på 2 timmar och 19 minuter, alltså för lång för mig.
Men filmen var bättre än 1'an och bättre än boken, så jag var rätt så nöjd ^^

Och det var lite kul för nära Bella och Jacob satt i bilen och han lutade sig fram över Bella typ så hörde man massa fjortisar skrika
- NEJ KYSS HENNE INTE!
Och då hade jag lust att skrika
- JO KYSS HENNE FÖR FAN!
men med tanken på att det kanske vara 300 pers där så lät jag bli x'] Och sen senare i filmen så slåss ju Edward med några andra töntiga glittriga vampyrer, elr slåss och slåss dom slåss med Edward -.-
-Mamma satt och var typ rädd elr nåt ^^, hon bara "neej, shiiit, EDWAAARD!"
- Astrid satt la normalt och tittade, vet inte hade fullt upp med annat
- Och jag då, satt och ansträngde mig för att inte skratta. HAHA det vr så fult när mamma bara "aaaj shiiit, neeej" och massa.

Och jag har ju såklart mina favoriter i filmen
Alice
Jacob
Carlisle
och Aro! ^^

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall