tisdag 24 november 2009

Hej jag är perfektionist, vad är du?

Idag har jag gjort nåt som jag aldrig har gjort. Bakat tårta ^^ elr bakat och bakat, mamma hade köpt färdig gjorda bottnar (säger man så?(bottnen, bottnar)) så jag kletade bara på massa saker, hallon sylt och vanilj sak?
Ni fattar nog vrf jag haft ig i hemkunskap -.-

Men jag kom på mig själv att jag är en perfektionist när jag skulle sätta dit ljusen, för ville att det skulle vara perfekt och det tog så lång tid för mig.
Till och med Astrid och mamma mobbade mig -.-
Men jag tkr att jag var jätte duktig :D ska nog satsa på att öppna eget
"Agnes tårteri" 

Och idag är det älsklingens födelsedag, så massa grattis på honom <3 ^^
Sov gott folks x'] (kom inte på nåt annat att säga)

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall