lördag 26 september 2009

Är du en fjortis?

Stör mig på vissa som på sin blogg skriver "Jag skriver om min vardag och mina tankar och så" men sen när man läser deras blogg så står det på varje blogg inlägg
"Idag har jag varit på stan med mina kompisar. PussPuss :*"
Som jag ser det så handlar det bara om vardag, och vad kul att läsa varje dag att dom har varit på stan x']

Men aja, här är en lista på 10 tecken om du är en fjortis ^^ men allt kanske inte stämmer, men oftast är det dom här sakerna.

- Du har överdrivet mkt smink
- Du använder sär stavning som "tiieep"
- Du tuggar tuggummi med öppen mun
- Du är bortskämd
- Du snackar skit om allt och alla, till och med dina kompisar
- Du byter kille varje vecka. PLAYER!
- Oftast blont hår
- Din förebild är Paris Hilton
- Du fattar inte hur överviktiga kan vara så tjocka
- Du tror att alla älskar dig, men det gör dom inte

Det finns fler saker, men detta är dom som jag har märkt väldigt mkt. Och vrf skriver man "tiiep" det låter ju som tejp, elr det kanske betyder tejp? hemligt fjortis språk?
Och ja jag gillar att klaga ibland ^^ hoppas ni inte tar illa upp nu.
Ses folket (:

1 kommentarer:

om mig sa...

HAHHAHA as bra!

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall